lunes, junio 16, 2008

Eccoci qua!


Aquí està el dibuixet que vaig fer de la trencacopes... La trencacopes és Maria Esmeralda, una amiga i companya d'italià. La qüestió era... che cazzo abbiamo imparato questo corso? era necessari venir a fer classe desde Roquetes de Mar? l'ascolto podia anar pitjor? En definitiva, que totes estavem vomitant.
Demà tenim l'examen final d'italià. I es barreja un sentiment de "per fi hem acabat" amb nostalgia, perquè ja no compartirem més classes ni rajarem a la sortida... o chissà! Desitjeu-nos sort!

6 comentarios:

Marmottina dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Marmottina dijo...

moreee k bó :D me l'has de passar (vull unnnnnnnnnnnnnnnnnnnn). Mira kina hora es i jo tic mirant el diario de patricia jajaja demà ens deixaràn les dents blanques:/ Em fa pal posar-me xo en el fons tinc remordiments :/ Però jo soc aixi de happy :D Em fa molta peneta acabar... però no em vull posar trista ni filosofejar... avui no. Només k sapigues k seguiràs sent la mia piccola sorellina estiguis on estiguis.

Amo' ens veiem demà (No arribis tard :P) Posa't la sveglia :P Tvb

indeseada dijo...

Molta SORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mr. Ostra dijo...

Pues eso que mucha suerte, karma!!!!.

Marmottina dijo...

cal k comenti com ha anat? :D :P

Mr. Ostra merci x la parte que nos toca a los demas ¬¬

Mesi truca a l'escola que vull fer un altre... me va eso d'estar 5 hores fent un examen :/ :D

karma dijo...

dai suuu!
esperarem al dia 26 a veure q passa. pero deu ni do, 4,30h de examen!!! :S
besis!