domingo, enero 14, 2007

Deja de joder

Me acuesto y me levanto con la misma canción. Que paris.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Ferreiro tiene más razon que un santo...
Ya lo decía Jodorowsky..."duele"...

Anónimo dijo...

me gusta más que la mostaza.

Anónimo dijo...

es broma? vols que vumiti i no pari? xD va ke paris de dirme que et posi comentaris al blog! va que ets una joven nacional! be dons jo ara stava estudiant que dema tink un examen a la uni de biologia animal >.< i va de reconeixement visual d'especies....osigui dir de quina familia son de quin grup el filo la subfamilia infraclasse i polles amb vinagre....quin pal....be com soc un empollon ^^U ( em vumitu a mi mateix? ) segur que treure un 10 com a minim! xD be men vaig a durmir que dema me d'aixecar d'hora!!! ( x repassar clar! no futem!!! jajaja ) vingaaa! dwwwww!
P.D.: petonets del teu cosí ( mascle (femella no gracies)) preferit!!! xD ens veiem!!!

karma dijo...

bulli, espabila! records de la mairena.

karma dijo...

esta canción es eterna, perfecta y flotante, cuento con ella

Anónimo dijo...

"Yo intentaba escrutar las estrellas mientras tu te pintabas las uñas de los pies"

La metafora perfecta cuando uno lo da todo y le responden con el vacio más doloroso....