martes, mayo 20, 2008

Sulla soglia...


Empezaban a salir telarañas por aquí... Pero no estaba de ánimo. En estos días han pasado algunas cosas: mi hermanito Bruno murió. La tristeza y el vacío que siento son indescriptibles, pero quien tenga o haya tenido animales me estará entendiendo perfectamente. Se echa mucho de menos su peste, sus ronquidos... veo pelitos canela por todos los rincones de la casa. Pero al menos me quedan los buenos recuerdos que son infinitos, desde el primer momento en que lo cogí en mis brazos tan pequeñito y se me meó encima, hasta la última vez que movió el rabo mientras le hablaba.

En estos días también he ido a Marrakech. Dos días bastante moviditos. Me ha gustado, aunque el día en que llegamos pasé miedo, y mucho. Zocos, burros, visca barça!, moscas, especias, dátiles, polvo, couscous, regateo, cerámicas... Hay que repetirlo, sobretodo con más ánimos.

Bueno, no me enrollo más, que no lo suelo hacer, al menos aquí en el blog, o si?
El próximo post será más animoso, lo prometo.

8 comentarios:

pichulines dijo...

me encanta que el sol te dé en la cara.

_MeiA_ dijo...

la gent que té animals t'enten perfectament... jo vaig tardar 4 anys a recuperar-me de la pèrdua de la meva gosseta (me la van comprar quan jo tenia 5 anys, i va agafar una pancreatitis quan jo tenia 18) va ser un gran palu per mi, m'ho vaig agafar molt i molt malament... ja et dic...

la veritat que em va passar aquest buit que tenia dins meu al cap de 4 anys, quan vaig anar a comprar-me dos gossets, no un, dos! i són l'alegria de la casa!

un petonas reina!

Anónimo dijo...

Monument al Bruno ja.

karma dijo...

doncs si, és dur, però queden els records!!
i si albert, monument ja! a casa del paco hi ha el pessebre amb el bruno, apenas li robo i el porto aqui... jo com t'he dit, he fet algún dibuix a la meva llibreta. pero hauriem de posar una foto d'ell al menjador..
besi!

Anónimo dijo...

apenis que he nat al mercadona amb la mama i quan estava a la caixa fent bosses dic "pillo boses pel brunki".

sinju

indeseada dijo...

hola guapa,

ho sento molt, jo mai n' he tingut cap animal encara q m' hagués agradat.Potser en un futur...Ara a païr-ho tot i com tu dius sempre queden els bons records.

1pto

Marmottina dijo...

moreee ja saps k no cal k et digui k sóc aki... Tvttttb

karma dijo...

merci maria amparo!